Celebek +18 - Ismét meztelenül pózolt Éden Niki

Puerto Vallarta - Éden Niki (28) levetkőzött! A Viasat3 műsorának egyik versenyzője nem először mutatja meg magát a nyuszis magazinban, 2006-ban viszont még egészen más külsővel pózolt Nánási Pál kamerájának. Nagyon örültem, hogy az Éden Hotel 2 kapcsán megmutathatom az új külsőmet. Annak idején teljesen más stílust képviseltem: nem volt műkörmöm, póthajam, nem volt megműtve semmim. Azóta több beavatkozáson estem át, plasztikáztattam a mellem, az orrom és a szám is. Annyira máshogy nézek ki, mint hat éve, hogy Nánási Pali meg sem ismert – nevetett Niki. Hozzátette, a száját ma már nem csináltatná meg, sőt kisebbítő műtéte is volt. Niki tini kora óta arra vágyott, hogy a Playboyban szerepeljen, így pályája csúcsának tekinti, hogy a magazin címlapján szerepel. Régóta modellkedem, sokszor vetkőztem már kamera előtt, de az álmom mindig is az volt, hogy a nyuszis magazinban is megmutathassam magam. Nagyon örülök, hogy lehetőséget kaptam erre az új külsőmmel is. Nem mondom azt, hogy soha többé nem vetkőzöm, de úgy gondolom, ez a pályám csúcsa. Nemsokára harmincéves leszek, a karrier háttérbe szorul, minden erőmmel a magánéletemre és a vállalkozásomra szeretnék most már koncentrálni – nyilatkozta a Blikknek Bognár Nikolett. 
Apróhirdetes NEThirdetes.com