George Clooney ráhajtott a magyar kebelcsodára

Meglehet, élete nagy lehetőségét szalasztotta el Beke Yvett. A magyar Pamela Anderson-hasonmással George Clooney kezdett flörtölni. A modell bevallotta: nagy kísértésnek volt kitéve.
Imádja az olasz ételeket, a talján gasztronómiát, no meg a helyi embereket, városokat. Talán ezért döntött úgy Beke Yvett, akit sokan csak a magyar Pamela Andersonként emlegetnek, hogy idén Olaszországban, Szardínia szigetén piheni ki az év fáradalmait. – Porto Cervóra esett a választásom, amiről tudni kell, hogy rengeteg ismert filmsztár, autóversenyző, modell és egyéb híresség paradicsoma – mesélte Yvett.
– Nagyon jól érzem itt magam. Reklámfotókat készítettek velem, amihez a gyönyörű kikötő adta a hátteret. Yvett szórakozni indult a volt Forma–1-es istállótulajdonos, Flavio Briatore diszkójába. – Pazar volt a hangulat, rengeteget táncoltam, amikor azt éreztem, hogy valaki néz – folytatta Yvett.
– Mikor megfordultam, olyan hevesen kezdett verni a szívem, hogy azt hittem, kiugrik, ugyanis George Clooney próbált flörtölni velem. De én csak zavartan visszamosolyogtam rá. Aztán hozzám lépett, és meghívott egy italra. Tíz nőből kilenc biztosan elolvadt volna a filmsztár közeledésétől, de a kétgyerekes anyuka tudta, hogy hol a határ.
– Nem tagadom, nagyon jólesett, hogy a nagy nőcsábász hírében álló filmsztár engem szúrt ki magának, de nekem van már szerető párom. És vele még George Clooney sem veheti fel a versenyt.